%20(21)_edited.png)
Flexibel, brede expertise, dé tijdelijke oplossing voor jullie HR-uitdagingen.
Liggen dingen stil op HR? Missen jullie capaciteit? Bijvoorbeeld omdat jullie HR topper ziek of met zwangerschapsverlof is. Of omdat jullie de perfecte kandidaat voor vast nog niet gevonden hebben. Of willen jullie HR verder te ontwikkelen? Veranderingen in de organisatie waardoor andere HR expertise nodig is? Bekijk wat ik voor jullie kan betekenen.

Waar kan ik jullie bij helpen?
​HR is een breed vakgebied. Als echte generalist ondersteun ik jullie graag passend bij de fase waar jullie als organisatie in zitten én waar jullie naartoe willen.
​​
Waar ik jullie bij kan helpen:
-
Het aansturen, motiveren en ontwikkelen van het HR-team
-
Het ontwikkelen van een HR-strategie die aansluit bij jullie ambities
-
Het goed neerzetten van HR in de organisatie
-
Allround HR-advies en sparringpartner voor directie, MT en leidinggevenden
-
Verandertrajecten op o.a. het gebied van cultuur en leiderschap
-
Het begeleiden van reorganisaties en ontslagtrajecten
-
Performance Management
-
Talentontwikkeling
-
Strategische personeelsplanning
-
Vitaliteit
-
Verbeteren van de samenwerking en de besluitvorming met Deep Democracy
-
Interne trainingen op het gebied van persoonlijke en professionele ontwikkeling
-
Coaching van leidinggevenden en medewerkers ​
​
Hebben jullie een andere vraag? Een ander project? Dan bekijk ik graag samen wat ik voor jullie kan betekenen. ​​
Waarom kiezen voor BURO BRIT?
Als interim HR professional ben ik snel 'up and running' en gewend om echt iets neerzetten in een korte tijd. Natuurlijk ben ik ook op de hoogte van ontwikkelingen en actuele HR wet- en regelgeving. Ook betekent werken als freelancer dat je alleen de uren factureert je ook echt gewerkt hebt en flexibel bent als er meer of minder uren nodig zijn, de opdracht eerder afgerond óf verlengd wordt. Maar dat mag je van alle goede interim HR professionals verwachten. Waarom kies je dan voor BURO BRIT?
Ervaren HR professional, trainer, coach en talentontwikkelaar in één.
Helder, concreet en altijd met een koppeling naar de praktijk. Strategie én uitvoering. Bijvoorbeeld een overzichtelijk HR-plan met een duidelijke focus en projectplanning op 1-4 A4.
Ster in communicatie. Vragen, doorvragen, goed luisteren, het eerlijke gesprek voeren, presenteren, adviseren, overtuigen, you name it!
Creatief in ideeën en schrijven. Bijvoorbeeld bij het ontwerpen van een training, het opzetten van vitaliteitsprogramma, het bedenken van wervingsacties of het schrijven van een pakkende vacaturetekst.
Positieve energie en humor. We brengen allemaal veel tijd door op ons werk, dus laten we daar een beetje een leuke tijd van maken :)
Empathisch. (organisatie)sensitief. People manager gericht op het creëren van een fijne, inspirerende omgeving, het verbeteren van de samenwerking en de ontwikkeling van het team.

"HR gaat vooral over heel goed zijn met mensen. Open en nieuwsgierig naar wat anderen beweegt. En over alles willen weten over de business. Zorgen dat HR hierbij aansluit en écht impact maakt."
BRIT
10x wanneer past BURO BRIT bij jullie?
​​Als jullie - net als ik - ​
​
01.
Geloven dat mensen de succesfactor zijn voor een groeiende en bloeiende organisatie.
​
02.
Openstaan voor verandering. 'Zo doen we dat altijd' zien als een uitnodiging om te kijken of dingen anders, efficiënter, beter kunnen.
​
03.
Geloven in mensgericht en coachend leiderschap.
​
04.
Durven vertrouwen op het proces en tegelijkertijd het doel niet uit het oog verliezen.
​
05.
Niet vergaderen om het vergaderen en houden van korte energieke meetings.
​
06.
Ervan overtuigd zijn dat het belangrijk is om iets te gaan doen. Te bewegen. En dan regelmatig te evalueren en bij te stellen.
​
07.
Beslissingen nemen op basis van cijfers (HR analytics) én intuïtie.
​
08.
Werken vanuit vrijheid en vertrouwen en geloven dat dit zorgt voor eigenaarschap.
​
09.
Diversiteit en inclusie omarmen.
​
10.
Positieve energie hebben. Een goede vibe. Het enthousiasme en de drive om samen te bouwen en verder te komen. ​

Hoe ik werk
1
Kennismaking
Graag leer ik jullie en de organisatie kennen. Hoe gaat het met jullie organisatie? Voor welke uitdagingen staan jullie? Wat is het thema voor jullie de komende tijd/jaar? Wat is de kracht van jullie organisatie? Hoe ziet jullie cultuur eruit? Hoe kijken jullie naar de toekomst? Ook ben ik benieuwd naar HR. Hoe ziet de HR-afdeling eruit? Wat zijn de speerpunten? Wat doet HR dat bijdraagt aan jullie succes en wat draagt niet bij? Ook bespreken we de opdracht die er ligt. Wat is de aanleiding? Wat zoeken jullie in een interim HR Manager/BP? Wanneer is de opdracht succesvol afgerond?
2
Overeenkomst van Opdracht
Loopt de opdracht via een bureau? Dan stellen zij meestal de overeenkomst op. Zo niet, dan kan ik de overeenkomst opstellen. Natuurlijk wet DBA proof om schijnzelfstandigheid te voorkomen. Werken met ZZP'ers kan namelijk nog steeds heel goed. Ik ben goed op de hoogte van de wet DBA en heb een overzichtelijke checklist die ik gebruik. Hebben jullie vragen of zorgen over de handhaving van de wet DBA? Begrijpelijk. Ik beantwoord jullie vragen graag.
3
Aan de slag
Met een heldere opdrachtomschrijving ga ik voor jullie aan de slag. Op locatie voor meetings en persoonlijk contact. Vanuit huis (of op een andere inspirerende plek) voor de juiste focus om acties op te pakken en plannen en ideeën uit te werken en natuurlijk voor online meetings en telefonisch overleg.
4
(Tussen)evaluatie
Tijdens de opdracht hebben we regelmatig overleg over de voortgang en stellen we bij waar nodig. Aan het eind van de opdracht evalueren we samen hoe het gegaan is. Ik zorg voor een goede overdracht naar de (nieuwe) HR Manager/BP.
5
Praktisch
Werkgebied | Woerden + 40 km o.a. Utrecht, Amsterdam, Den Haag, Rotterdam zijn goed bereikbaar Uren | 20-32 uur Tarief | ntb Hybride werken | 50/50 of 60/40 Periode | Minimaal 3 maanden om impact te kunnen maken